Co dělá dokonalý e-shop?


I sebemenší prodejce má dnes e-shop. Prodejci totiž pochopili, že vlastnění e-shopu může vést k velkým ziskům a nárůstu prodeje. Internetové nakupování je totiž velmi oblíbené napříč celým světem. K zvýšení oblíbenosti navíc došlo v průběhu nedávné pandemie. Lidé si prostě zvykli, že proto, aby si něco koupili, nemusí opouštět teplo svých domovů.

To, jak bude váš e-shop vypadat, kolikrát více rozhoduje o tom, zda si budou vaši potencionální zákazníci chtít něco koupit než to, jaké produkty nabízíte. Tvorba e-shopů má své zásady, kterých je třeba se držet, pokud chcete, aby byl váš e-shop úspěšný.

kreditka

Všechno důležité by měl zákazník vidět hned, jak otevře e-shop a to bez toho, aby musel sjíždět se stránkou dolů. Pokud se vám vše nevleze na úvodní stránku, je dobré mít hned na začátku prokliky, které zákazníka posunou na příslušnou část stránky. Šetříte tím jeho čas. Využijte výrazných prvků, jako jsou obrázky, které mohou na pozadí ukazovat ukázky vašich produktů anebo jimi můžete ozdobit jednotlivé položky v menu. Lidské oko lépe zachytí vizuální podobu obrázků, než čistý text.

Menu by mělo být přehledné, rozdělné do jasných kategorií. Ty by měli být doprovázené krátkým textem, který bude obsahovat důležitá klíčová slova, která charakterizují dané produkty. To je proto, aby vás mohli zákazníci lépe vyhledat, a pokud budou hledat produkt, který nabízíte, aby se jim vaše stránka ukázala na vyšších místech v seznamu vyhledávání.

nakupování

Velmi dobře na zákazníky také působí, pokud jsou viditelně uvedené kontaktní údaje. Ještě lépe vypadá, jestli máte funkci online chatu, takže pokud se budou chtít na něco zeptat, mohou s vámi rovnou komunikovat, aniž by museli třeba někam telefonovat.

Pozor si dejte i na barevné spektrum stránek. S barvami je to ošidné. Univerzálními barvami jako je modrá, bílá či béžová nic nezkazíte, ale celkově by mělo barevné spektrum e-shopu odpovídat nabízeným produktům, povaze firmy i cílové skupině zákazníků.

Doporučené články